• 1404/05/18 - 12:14
  • - تعداد بازدید: 126
  • - تعداد بازدیدکننده: 126
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Zy4Ko

تقدیر از مادر اهدا کننده شیر به مناسبت هفته جهانی شیر مادر

به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهریار از مادر اهداکننده شیر به مناسبت هفته جهانی شیر مادر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، به مناسبت هفته جهانی شیر مادر با شعار «حمایت از شیر مادر؛ اولویت امروز، سلامت فردا»، شبکه بهداشت و درمان شهریار از یکی از مادران اهداکننده شیر به بانک شیر بیمارستان اکبرآبادی تقدیر به عمل آورد.

 

در این برنامه، شبکه بهداشت و درمان شهریار با اهدای تقدیرنامه و هدیه، از تلاش و فداکاری این مادر گرامی که با اهدای شیر خود، نوزادان نیازمند را حمایت کرده است، قدردانی نمود.

  • گروه خبری : اخبار برتر,بهداشت و سلامت
  • کد خبر : 354231
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
لیلا ابوالفتحی
خبرنگار:

لیلا ابوالفتحی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید